2017. január 21., szombat

NATUREART egy éven át 4 hét / NATUREART every week through 2017 - week 4

a negyedik lecke elérhető

csatlakozz a  –  Natureartegyevenat2017 –  facebook zárt csoportba


AZ AKTUÁLIS HETI LECKE LINKJE MINDIG A FACEBOOK CSOPORTBAN TALÁLHATÓ


A téma ezen a héten a ‘téli bogyósok’ lesz.  
A hó miatt, a hideg miatt, a gyönyörű piros tüzes színük miatt.
Én nagyon fázom, de valahogy jó ránézni ezekre a piros bogyós ágakra és a gyönyörű vörös Kardinális pintyekre. Nálunk a kapu előtti örökzöldön narancssárga bogyók vannak.
A múlthéten picit belemélyedtem az aquarell technikai elméletébe és az anyagokba. Érdemes beszerezni egy készletet mert garantálom, ha elkezdesz megismerkedni vele és használni fogod, bele fogsz szeretni. Sokkal egyszerűbb mint az olajfestés, mert fogod és elpakolod ha nincs időd félbehagyod. Na az olaj nem ilyen, ezért vagy 10 évre félretettem.  Tavaly egy online tanfolyamon vettem részt amitől újra beleszerettem, a Kentucky-i hölgynek ugyanaz a színvilága mint nekem, sok sok vidám szín és a technikája meg laza, amit imádok, mert nekem valahogy nincs türelmem napokig bigyózni egy arcon vagy tájon.
Pár nap múlva indul a haladó tanfolyama ami Provence-be kalauzol, nagyon izgatott vagyok, ritkán érzek ilyet, de ő olyat mutat amit eddig nem ismertem és ez lázba hoz.
Szóval most elő az aquarellel, fessünk bogyókat és madarakat.


Várlak szeretettel
Ildy