2015. augusztus 11., kedd

Új képem keresi a címét és a szerető új otthonát/My new painting looking for its title and a new loving home

My new painting looking for its title and a new loving home

kész lett a picikém, 60x60 cm acryl vásznon
Ready my new baby 60x60cm acryl on canvas
az első réteg ilyen volt
This was the first layer
Képek a falon
Pictures on my wall

Az első réteg már hetekkel ezelőtt megvolt. A képet raktam jobbról balra mígnem szombaton hajnalban a kanapéra dőltem és megláttad őt és a nagy pillangót. Kezembe vettem a vásznat és a fényben eltűnt. Letámasztottam a földre ahol volt előtte és a félhomályban újra megpillantottam őket és többé nem engedtem el . .  .  . 

Oh and the first layer was already waited for weeks. AND I was laying in bed and just saw her face and the butterfly in it. Then I went closer and dissapeared. So in a the shadow I saw them again and never let them off . . .