2010. július 12., hétfő

PANNI A FODRÁSZNÁL 2010 julius 3

Ilyen volt, ilyen lett!



Mióta ilyen nagy a Panni haja, de főleg az utóbbi fél évben, minden hajfésülés egy óriási trauma, sírással egybekötve. Odáig jutottunk, hogy szerette volna ha rövid haja lenne. Körbenéztem a neten és találtam egy fodrászatot a Lurdyban ahol azt ajánlották, hogy csinálnak egy jó kis frizurát és még fizetnek is a hajért. Ennek nagyon megörült a pici 4 és 1/2 éves Panni, hogy neki is lesz pénze. Péntek délután telefonon bejelentkeztünk és szombat 11 órára kaptunk időpontot Feri nevű fodrászhoz. Szavam ne feledjem, közben még pénteken találtam Vácon is egy fodrászatot ahol azt mondta a hölgy, hogy küldjek képet de csak kedden tudják megmondani, hogy mennyit adnának a hajacskáért. Szóval a Lurdyban Feri nagyon kedves volt, neki az volt a fontos, hogy helyes frizurát csináljon, a recepciósnak meg, hogy minél nagyobb tincs maradjon nála. 6000 Ft-ot ajánlottak Pannika hajáért, másfél órás fodrászkodás után készen lett a frizura, nagyon örült neki. Szerintem igazán hősies dolog volt ott ülni azon a puffon ennyi ideig :)
A Lurdy-ból egyenesen Balatonra mentünk (1óra 45 perc) ezt csak azért írtam mert aki reggel 9-kor indult egy baleset miatt 3 és fél órán keresztül utazott a tűző napon. Szóval nem volt véletlen, hogy fodrászhoz kellett menni.
IRÁNY A BALATON!Másnap reggel boldogan fésülgette a mini a haját - na persze a hosszút soha, mert az fájt mert húzta.

A történethez még egy keddi telefonhívás hozzátartozik, a Váci hölgy hívott és azt mondta, hogy 15.000-t tud adni a Panni tincseiért. Hoppá. így jártunk.