2018. január 5., péntek

KÖSZÖNÖM, HOGY EGÉSZ ÉVBEN VELEM TARTOTTÁL


Szeretném megköszönni neked kedves művészet iránt fogékony alkotó, hogy egy éven keresztül velem voltál.
Nekem nagyon sokat jelentett. Gondolj bele, milyen nehéz valamit szokássá tenni.
69 db festős videó került fel a program keretében a vimeora.
Ebből 10 db ugyanaz felgyorsítva illetve volt olyan video amiben 9 technika volt egyben bemutatva.
A videóknak azért örülök annyira, mert ha nem lettek volna a határidők, ismerve magamat soha nem készültek volna el.
Heti két nap alatt készültek el a leckék, a weboldalkészítés és a video vágás terén is érezhetően fejlődtem és ezt neked köszönhetem.
Szeretném ha tudnád, hogy a visszajelzés, legyen az pozitív vagy negatív, tartja bennem a lelket és ösztönöz arra, hogy többet adjak és lelkes legyek.
Hálás vagyok azoknak aki privátban megkerestek és remélem segíteni tudtam.
A facebook csoport ha aktív az felbecsülhetetlen erőt ad. A kedves hozzászólások rengeteg erőt adnak a tagoknak a folytatáshoz, az alkotókedv fenntartásához. Tulajdonképpen ez az értelme egy csoport létrejöttének.
A legfontosabb amit el szerettem volna érni, hogy ne a végeredményre összpontosítsatok, hanem az 'útra', magára a alkotási folyamatra. Hiszen az nyugtat, kikapcsol, gyógyít. Remélem sikerült.