2016. december 5., hétfő

Naturart egy éven át 2017– az első 3 téma, kíváncsi vagy rá?

2017 LEGYEN AZ ALKOTÁS ÉVE

Sziasztok,
Megvan az első 3 téma amivel a jövő évet kezdjük:
Kezdünk 2017. január 1-én és az első téma a

“SZÍV A TERMÉSZETBEN”

Többek között azért, mert szeretném ha az évet végigkísérné a szeretet. A szeretet az alkotás iránt, egymás iránt és természetesen a természet iránt. Nemrég a sarki közért felé kisétálva találtam az esőcseppek által létrehozott szív alakú formát a járda betonjában. Ezt azért írom, mert mióta nyitott szemmel járok az utóbbi pár éveben, szeretem észrevenni a pici csodákat ami felém jön, bármerre is járok.

Második téma: 2017. január 7-én a

“CSEPPEK”

Harmadik téma: 2017. január 14-én a

“SZIVÁRVÁNY”

Szeretnél csatlakozni hozzám?

Csatlakozz a facebook zárt csoporthoz.
Kérlek osszátok meg, hogy mindenkihez eljusson akit érdekel
várlak benneteket nagyon
Ildy