2016. augusztus 14., vasárnap

2016 BALATON aug 14

 Kockák is tudnak lenni.







 Séta apával a naplementében, nem szereti :( tisztán látszik rajta.
De kell néha kettesben, főleg 8 nap elteltével hat gyerekkel együttlét után.
Kisírták, hogy a kocsiban alhassanak, úgy kell nekik, hulla fáradtak lesznek holnapra.

Nyolc napot töltöttünk 8-an a Balatonnál, Ati Én és hat gyerkőc.
Szerintem nagyon jól érezték magukat, jókat ettünk, jól mulattunk.
Volt sok fürdés, waveboardozás, társasozás (dixit), 
kártyázás (lovas és rabló römi), sétálás, naplemente,
a Tara kutya megtanult sétálni, mert reggel este elvitte Gege és Niki.

Utolső 2 nap reggel lementem egyedül úszni a Balatonba, 
hideg volt a víz 21 fok, de csodálatosan felejthetetlen élmény volt egyedül, 
az egész Balaton az enyém volt, 
ott hagytam minden negatív, vagy rossz érzésemet, 
fájdalmamat, hálás voltam mindenért az életemért a családomért 
és mindenért amim van vagy lesz, és azért, hogy ott lehetünk együtt. 
Egy csodában volt részem, amiért szintén hálás vagyok.